Svaren på frågestunden!!

Skolkar du?
svar: Nej det skulle jag inte påstå. Har hänt? ja.
ahha vad skulle göra min blogg bättre? :o
puss :)
ahha vad skulle göra min blogg bättre? :o puss :)
svar: Haha jadu, uppdatera mer och ha mer passande bilder, det skulle iallafall jag gilla :)
Hur beskriver du en bra vän?
svar: En bra vän kan vara på så många olika sätt ju. Att vara snäll och ärlig är en bra början iallafall! Hatar falska människor! och folk som bara ser negativt och tänker på sig själva.
Var har du köpt den supersnygga navelpiercingen med korset?????
svar: Inne i stockholm c , punkshop tror jag faktiskt butiken heter! En väldigt liten butik mittemot donken! ^^
Dom fanns i flera färger!!
Vad är ditt favvos djur för något?
Svar: Enkel fråga , Hajar såklart!
Din favoritfärg?
Svar: Har ingen speciell, har många!
Hur tycker du det är att inte bo i Stockholm? Skulle du vilja bo där?
Svar: Visst skulle det vara grymt att bo i Stockholm, men de är inte något jag bryr mig om. Inte stockholm eller stockholm, spelar ingen som helst roll för mig! Bor skapligt nära och är där väldigt ofta ändå så. :)
När ska vi ses barnrumpa!?!?!?
Svar: Vi ska ses på lördag älskade vännen!
Din favorit mat rätt?
Svar: Har inte någon speciell. Beror på vad man e sugen på ju. Men oftast är de väll något med kyckling eller Pizza eller tacos!
Duscha eller bada?
Svar: BADA!
Om du fick välja bort skolan, skulle du göra det?
Svar: Ja antagligen. Skulle kanske välja bort alla år förutom 4an 5an 6an typ. Man kan lyckas ändå. Och går man bara några få år, så kan man det viktiga. Läsa/skriva/räkna. Fast hade jag haft större framtidsplaner hade jag aldrig svarat såhär! så det beror på vad man tänkt sig i livet. :)
vad har du för kamera?
Svar:
Göran eller Bosse som pappa i en dag? Varför?
Svar: Göran helklart. Han kan dra sköna kommentarer och har lyckats äga ut galet många i klassen. Sen så är han snäll och förstår en!
vad väljer du: dröm-bil eller dröm-lägenhet?
Svar: Åh, dröm-lägenhet!! Skulle vara så galet nice det.
Varför är du så fin och varför har du så fint hår !? :o
Kraam ! :)<3
Svar: Haha sötnos. Kan inte svara på det för vi har olika åsikter om detta! Men om nån undrar om jag gör något med mitt hår eller så, så är svaret nej!
Alexander johansson eller karl wernersson?
Svar: haha!! Karl :)
Vart har du köpt den tröjan och den där jeans skjortan,eller hur de stavas haha!
skitfinaaaa :)
Svar: trjöna från Jc och skjortan från "lagerhus 159" tror jag . Eller är de 159 ? skitsamma.
Var skulle du helst vilja resa till i världen? och varför?
Svar: kalifornien! verkar så sjukt galet. Roligt. Och så finns de en massa att se där!
kebab eller chips?
Svar: Chips! ;)
Vad för slags killar tycker du om?
Svar: Olika. Gillar man någon så gillar man nån. Snäll och fin personlighet osv.
Folk som sitter och har sina långa listor om att en kille ska ha de oh de oh de oh de .... är bara patetiskt. Tycker jag. :)
Vilken skulle du kunna leva minst utav, och varför? (Datorn eller mobilen)
Svar: Mobilen! Har större användning för datan då jag fixar mycket med bilder ochsåvidare.
Hejhej, du, vad hade du för tankar om mig första gången vi träffades? ;)
(asså, jag vet inte hur jag ska skriva frågan men ändå ^^)
Svar: Vet inte riktigt vad jag tänkte, då vi träffades lite annorlunda , eller hur ja ska säga det. Men tänkte väll att du verkade snäll och var gullig :)
Ledsen om det är någon som saknar något svar, men frågorna som skickades efter jag avslutat frågestunden
tar jag tyvär inte med!

Kommentarer
Postat av: Mollans Mammma

Tack & Bock!! Sköna svar,,,men vi fick vänta lääänge! Puss!

2011-09-21 @ 19:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0