Tänkte jag skulle förklara mig själv, för mig själv, så jag kanske förstår mig själv

Mamma går in i mitt rum och tittar med sina hundögon på mig oh frågar om jag skulle kunna gå och handla. svaret blev ett "nej jag orkar inte" pga att jag nästan nyss klev in i huset efter en sjukt seg skoldag. men vetni, då blir hon sur! vad är grejen liksom? frågar man så frågar man.
Annars då ?
jo jag är as trött somsagt, känns som att jag drömt hela dagen
och kan knappt minnas vad jag gjort idag i skolan inte ens att jag gick dit.
Men vi hade HK iallafall , och jag gjorde grymmaste potatisgratängen, all alone!!
men diskningen lämnade jag till nån stackare i klassen
värt.
ful bild på mig , men jag älskar dessa brudar, alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0