p e r f e c t

är det när man sitter och ler/skrattar framför fb som man kan säga att man inte har något liv? eller när man börjar gråta när man ser harry på u-tube? vetefan asså men tror man kan säga att det är dags att skippa datorn då. men de är najs, sjukt najs. från och med nu älskar jag harry mest.
i början av inlägget hade jag tänkt att skriva om något helt annat
men jag kom på att jag ville säga detta också så nu har ja helt glömt vad det första var.
gud så jobbigt de är när man glömmer bort vad man hade tänkt att säga!!!!
hjärnan fuckar ur.
nu glömde jag bort ännu en gång vad jag tänkte skriva ..
tar cirkus 3 sekunder för mig att tappa tråden .
och mitt tålamod ligger ju på.. nej vänta har inget tålamod. aow.
.har han på fb, som profil. på mobilen har jag han som bakgrundsbild,startskärm och skärmsläckare.
a w

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0