en ond cirkel.

jag blir ingen ”nu jävlar!!” när jag får höra att det går dåligt för mej. det är ingen ”väckarklocka” som de vill kalla det. det leder bara till ångest och stress, och tillslut ger jag upp helt. endast detta eviga tjat om hur dåligt det går.. vilket gör att det går ännu sämre.
Känner jag mig pressad lägger jag ner allt.

klaga på mig,tjata,tjaffsa,gnäll och jag blir bara sur, oh blir jag sur
vägrar jag ens göra nånting.. så enkelt kan man förstöra en hel dag för mig.

jag är inte dum, och jag har aldrig haft svårt för att lära. allt handlar om motivationen och viljan.

så synd att dom aldrig lyssnar.


nu gör jag iallafall något, as skönt. ingen press och inget gnäll
de är då man kommer frammåt. sega idioter.
men puss ,kärlek till er söta!

ska plugga nu hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0