kärringjävlar

haha kom ihåg mig själv idag på tåget. fan vad sur jag var . och sen glor alla så äckligt jävla mycket att jag fick lust att strypa någon. tror varenda kotte såg att jag var sur kan vart därför alla ville titta så mycket, eller så såg jag väll bara rolig ut haha. iallafall så vart jag skit sur på en jävla kärring som står och snackar i telen med nån på engelska och sen så är hon skit dryg och sen så hörde jag ju varenda ord hon sa och kärring jäveln snackade massa skit om folket som satt på tåget,typ ibland börja hon garva helt random sen bah "nej skrattar åt en på tåget"  och hon trodde ju verkligen att hon var bäst i världen och åh så sur ja blir. fyfan. hon snackade oxå om att alla såg så ledsna och deppiga ut fast att de var doms fel tyckte hon, sen tror jag även att jag hörde lite om att hon skulle röka på osv haha kan väll vart ddärför hon va så jävla dum i huve. men fyfan vilka jävla KÄRRINGAR DET FINNS.

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha gud vad failade vi är..

love u darling<3

2011-07-14 @ 16:28:07
URL: http://missmoony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0