Världen är elak, jag ser det varje dag

Jag ger dig handen men du ryggar tillbaks
Ännu en stackare har blivit soldat
Jag säger världen är elak, för jag ser det varje dag
Det är nyår idag!! yay. Tänker inte tänka tillbaks på året som varit, haft ett bra och rörigt år med motgångar och framgångar. Är på galet bra humör iallafall och just nu sitter jag hos Sofia och gör iordning mig lite. Kameran är med såklart så bilder kanske dyker upp om jag orkar. Har ju i stort sett slutat blogga egentligen. 
PUSS och gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: MaddhPaddh - Mamma till Tindra

Hej! Hoppas allt är bra med dig? Vilken underbar blogg du har föresten :)

2012-01-04 @ 14:29:32
URL: http://maddhpaddh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0