Bangarang

Skrev ett perfekt inlägg, skiten raderades och nu håller jag på oh velar fram oh tillbaks om jag borde skriva om allt. Men jag hoppar det. Är nog inte meningen att jag ska blogga, så skriver kort oh fult.
Julafton idag, har varit en hel go dag. Fast nu är allt över ju, förutom de att jag ska fira" både imorgon och på måndag..
Men imorgon ska jag vara med Sofia ett tag innan jag beger mig iväg och det blir kanonbra. Nu ska jag göra nånting, vad vet jag inte. VI HAR LOV! yes. Inte hunnit tänka på det än, men fan så skönt!! Inga bilder från idag har jag hunnit ladda up än.. knappt iallafall. Men puss hejs, hörs när vi hörs. Funderar på att börja twittra. Kan göra de från luren då liksom, är aldrig inne på datan haha...

Kommentarer
Postat av: Emil

yees twittra :D:D

2011-12-25 @ 15:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0