This is what i´m made of

haha jag suger på att skriva . Tackar Sofia för dom två fina inläggen igår. Super skönt när någon annan skriver åt en (haha).
Idag har jag myst med några awesome människor ur min fina släkt. Vi bada och sola lite osv. Var/är sjukt trött bara. Kanske fick 4 timmars sömn inatt, och imorse när jag blev väckt blev det stressigt som f*n och jag sprang fram och tillbaka ett fint tag. Så galet trött. Fast ska sitta uppe inatt med. Måste spela lite.
Måste även planera en hel del saker. Lovet börjar lida mot sitt slut känns det som och jag har en hel del att fixa tills dess.

Måste ta en tripp till huvudstaden för inhandling av ett par öron och är supersugen på flera piercingar till naveln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0