Simply put, you believe that things or people make you unhappy, but this is not accurate. You make yourself unhappy.


Har softat idag bara. Skulle ta ID kort men jag vet inte längre, mamma är seg! Så jag får väll inte
hänga med på kryssningen vi ska på om en månad ungefär.. Kommer inte inn på båten utan ID kort. fuck.

Nyser och dör lite halvt också. Måste vara för mycket damm eller något, för
kan inte leva i mitt rum, eller i daniels.
Det har vart fint väder tills nu, det börjar bli mulet och såntdär. Så
det verkar som att det blir gametime !! Mig gör det ingenting att det är fult väder, sommarn är ju ändå över,
och det är mysigt att sitta inne ohså. Och man kan spela utan att få ångest över nåt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0