Hopplöst

Tänkt på hur fejk mitt hår kan se ut !
ser ju ut som att jag har löshår ibland! haha aaap fult ju!
fast kan trösta mig med att det är helt äkta iallafall :)
på tal om hår.. jag gillar inte när folk kommenterar mitt jäkla
hår hela tiden! föör jag har typ ångest över de och tycker de
är irriterande när alla bara snackar om mitt JÄVLA HÅR!
nejmen så sur blir jag inte, klart ja blir glad om någon säger att
jag har fint hår, men jag själv mår inte precis bättre av de för hade ja kunnat
så skulle ja gömt mitt hår eller något liknande!
och klippa mig vågar ja inte mera än va ja gjort för mitt hår
är lite utav ett hopplöst fall .
inga kommentarer på detta nu tack :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0