Like a boss

Oftast bläddrar man bara förbi dessa listor på bloggar, men någon uttråkad människa kanske vill läsa igenom för att få veta något nytt. Händer att jag stannar på sånna här listor när jag har tråkigt iallafall. Nu ska det fixas lite grejer, städa rummet, plugga, hjälpa syster med engelska plugg tydligen, och sedan dra till henne för att hämta locktången och lite kläder hon snott.
1. Hur gammal är du om 5 år? Några månader under 21!
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Sofia
3. Hur lång är du? runt 1.69 nånting tror jag
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Måste varit sandor slash ida härom kvällen
5. Vem ringde du senast? Sofia
6. Vem ringde dig senast? Syster
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Orkar inte skriva, var ett långt sms
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på, men smsar nog mera.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Varken eller, sambos.
10. När såg du senast din mamma? Alldeles nyss.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå/Gröna?
12. När vaknade du idag? 07.13
13. Vilken är din favoritjulsång? "vår julskinka har rymt" blandannat
14. Vilken är din favoritplats? Spelar ingen roll vart jag är sålänge man är med dom man älskar
15. Vilken plats föredrar du minst? Offentliga toaletter är inte så trevliga, och skogen gillar jag ej osv.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning! hoppas att jag inte är i sverige iallafall
17. Vad skrämde dig om natten som barn? åh, kommer inte ihåg
18. Vad fick dig verkligen att skratta sist? Måste väll varit sofia antar jag
19. Hur stor är din säng? vet inte !
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med
22. Hur många kuddar har du i din säng? 2 just nu, hittar inga fler..
23. Hur många landskap har du bott i? ett.
24. Vilka städer har du bott i? Only one.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota.
26. Är du social? Beror på humöret osv, men skapligt
27. Vilken är din favoritglass? B&J
28. Vilken är din favoritefterrätt? Oj, kommer inte på nån speciell, efterrätter är inte min grej liksom
29. Tycker du om kinamat? Tror de
30. Tycker du om kaffe? asgott
31. Vad dricker du till frukost? Allt möjligt, juice, oboy,mjölk,cola,saft. nyttigt och allt
32. Sover du på någon särskild sida? Oftast innerst, men ytterst när jag inte sover själv
33. Kan du spela poker? nej
34. Tycker du om att mysa/kela? jamenvisst
35. Är du en beroendemänniska? Inte riktigt
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Gör jag säkert
37. Vill du ha barn? Nej fy i helvete, om 10 år eller något kanske
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska även tyska men de kommer jag inte långt på
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller basängen? Havet såklart!!
41. Vad spenderar du mest pengar på? Kläder antar jag.
42. Äger du dyrbara smycken? Något  har jag nog
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Gossip girl, one three hill osv. Finns så många
44. Kan du rulla med tungan? Nej :(
45. Vem är den roligaste människan du känner? Finns så många roliga på olika sätt
46. Sover du med gosedjur? Nej.
47. Vad har du för ringsignal? Någon som fanns på mobilen när jag köpte den
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? På vinden någonstans finns nog lite
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min tröja
50. Flirtar du mycket? Nejdå, inte dessa tider iallafall
51. Kan du byta olja på bilen? Nej
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nix.
53. Vilken var den senaste boken du läste? Sandor slash ida
54. Läser du någon dagstidning? Ibland.
55. Prenumererar du på någon tidning? nope
56. Dansar du i bilen? Haha, har hänt! + sjunger såklart.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix FM skulle jag chansa på
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Det var nog lite svar om buddhismen i skolan
59. När var du senast i kyrkan? Oj, det var inte igår iallafall, tycker de är små läskigt att va i kyrkan
60. Är du lycklig? Till och från

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0