Ett ord till och jag dödar dig



haft en sjukt soft dag idag. Började med att jag mamma och pappa åkte till tälje,
kollade lite i affärer och så tog vi en fika!
sen när vi var hemma snackade ja lite med syster (som jag knappt snackat med sen jag fick lov typ).
och vi gick även till statoil för att hämta ett paket från H&M ! chill.
Väl hemma igen så blev de grillat! sjukt gott och organiserat av mig såklart.. :)
sen åkte vi till något ställe och tog ett dopp i vattnet och låg oh solade och käkade glass!
senare så åt vi kräftor och nu kollar vi på en film! riktig familje dag kan man säga !
haha ser nu när jag läser igenom att det typ bara står om mat ... men jag skriver väldigt slarvigt och snabbt nu kan inte få det mer detaljerat :)
men humöret svajjar, när det är tyst så får jag fan panik ... ;d


SJÄVKLART tar man den dyraste glassen , pappa betalar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0