Efter jag fyllt i denna lär ni veta iallafall något mer

Är du..

Arrogant: Inte helt säker på vad det betyder , men ja jag tror det ibland

Osäker: hör och häpna, ja det är jag :)

Trött: Just nu ja!

intressant: haha ful fråga

Smart: ja ,fast om jag visar det eller ej är en annan femma

Liten: nja är rätt lång ju.. fast folk brukar säga att jag ser liten ut så jag vet inte.

Lätt: tvärtom

Skoltrött: ohja

Frågvis: ibland kanske

Organiserad: som fan och samtidigt verkligen inte

Hälsosam: väldigt lite

Blyg: nja egentligen inte, bara inte den som är framåt och ska stå i rampljuset" jämt

Attraktiv: Kan jag inte själv svara på

Lätt uttråkad: Nej är så bra på att underhålla mig jämt så behöver inte ha tråkigt

Besatt: haha aldrig

Pålitlig: ja absolut, men sen beror det ju på


Har du..

För många vänner: Nej, kan man ha det?

Några piercings: Naveln

Bra självförtroende: ibland ja ibland inte

Komplex: njäe

Sagt jag älskar dig till någon idag: nope

Blivit kär i någon på nätet: hahahaahh nej

Gjort något olagligt: Det har alla


V
em..

Saknar du: Ingen jag kan komma på

Vill du döda: vill nog inte döda någon

Rörde dig sist: rörde? Måste varit mamma när hon gick in i mig..

Slog du sist: sofia?

Kramade du senast: mormor tror jag !

Kysste du senast: bambambam

Skrev du till sist: M

Vill du vara som: Mig och ingen annan

Sårade dig sist: Kom inte ihåg senast jag blev riktigt sårad :p

Gjorde dig riktigt glad senast: Vad som helst kan göra mig riktigt glad

Fick du sms från senast: Sebbe

Ringde dig senast: Syster

Ska du gifta dig med: inte helt hundra på om jag vill gifta mig ens

Får dig att skratta: vem som helst kan få mig att skratta

Vad gjorde du kl 08  imorse: sov sov sov sov sov

Det sista du sa högt: Kolla det själv

Det senaste någon sa till dig: ja det kan jag göra

Vad har du druckit idag: cola , saft

Vad var det senaste du åt: typ nånting

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja men självklart

Sover du tungt: galet tungt ibland och ibland inte

Drömmer du mardrömmar: de va ett tag sen nu

Vad ser du om du tittar till höger: min vägg

Vad gör dig glad just nu: fota

Humör just nu: as glad ! fast trött..

Hur många kuddar sover du med: olika. men nu har jag bara 2

Morgon eller nattmänniska: inte så svårt att gissa.. bara kolla vilken tid dom flesta inläggen är. natt.

Vad är viktigast för dig: mycket

Längtar du mest efter just nu: somsagt , tror inte jag längtar efter något speciellt just nu


galet


Kommentarer
Postat av: Niklas

like :)<3

2011-07-29 @ 23:30:00
Postat av: Niklas

like :)<3

2011-07-29 @ 23:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0