All good things (comes to an end)

Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer.



Usch jag orkar inte skriva så skriver detta fort som fasiken.
Gårdagen var jätte bra, sen när alla i släkten dragit ohså gick jag till Nina
fikade lite osv, fick även besök av K,R och A. Fin sång och allt blev det.
Sen åskade det och blixtra som 17, aldrig blixtrat så mycket här i Gnesta tror jag.
Så vi drog ur alla kontakter och sånt och tände värmeljus istället. Sen låg
vi i soffan och kramade om varandra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte bara snygg du fotar bra oxå!!!!

2011-07-22 @ 22:06:23
Postat av: Anonym

Gud vilket fin kort har sagt till Danne att sno det. Tack för igår! Vilken syrra du har som fixat så mycket till dig. Puss /Petra

2011-07-22 @ 23:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0