Nothing else matters

Nej kan inte leva såhär längre, legat hemma i soffan i 2 dagar, har bara rört mig inne i huset. Lyckats svälja en fint hackad ipren efter ca 30 minuter. Inte märkt någon stor skillnad? så jag står fast vid mitt ord när jag säger att ipren/alvedon osv är skit. 3 gången i mitt liv jag tagit en tablett och nej det hjälper inte. Har förövrigt mått halvkasst med olika grejer nu i 2 veckor, känns gött.

Men annars då? Har hunnit tänka en hel del medans jag legat här, så kom på att jag skulle beställa "parfymer" och det har jag nu gjort, väntar bara på mamma som ska komma och betala. Sedan har jag kommit på att jag ska fixa mitt rum, men kan/får inte riktigt göra det förens våra byggarbetare dragit åt he*vete rent ut sagt. Men rummet kommer bli fint när jag väl får börja och blir klar. Sedan har jag hunnit tänka lite på lovet som kommer snart, Kommer bli massa kul och mys.
Blir nog kattne" första helgen och sedan en hel del häng med killen min (som är världens bästa) och även Sofia, och massa andra. Har också kommit på som jag skrev i början, jag kan inte leva såhär längre, får lära mig svälja tabletter bättre, hålla tummarna på att de blir någon skillnad, och sen dra ut iallafall! För jag blir galet rastlös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0