Tjuvar lite

Idag är jag på nåt konstigt humör, liksom när inget betyder nånting. Får så ibland. jag är helt likgiltig och skiter faktiskt i vilket. Hemsk känsla. Verkligen hemskt att känna såhär. Jag borde liksom vara piggast i världen eftersom jag har sovit hela helgen nästan, och jag borde vara gladast i världen eftersom jag har allt jag kan önska- men ändå är jag inte det.

Det hemskaste är nog att jag blir helt förjävlig, blir tjurig på allt och är bara taskig. Borde egentligen stänga av både datan och mobilen för att inte vara sådär hemskt taskig, men det orkar jag inte heller.
Förstår inte varför heller, undra om det kan bero på stress? nånting är det som blir fel iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0