Jag har vakat många nätter, förhandlat med mig själv

Den värmen som man får när nån är hemma
och inte bara plötsligt går sin väg
och varken säger vart han ska och vad han gör
Det är väntan som fördärvar och förstör

Och så all den där spriten
som du säger att du lätt kan kontrollera
Jag såg hellre att du sett
nån annan 
Då hade jag ändå haft en ärlig chans


Jag har det bra, knappt skrivit här, är inte kul liksom. Ny blogg skulle va kul, har en ny som jag inte sagt till någon dock. Men är rätt säker på att jag inte orkar byta blogg ännu en gång. Aja varit mycket med min fina, skönt att ha någon man verkligen älskar bredvid sig när man vaknar på morgonen. Sedan varit lite med kompisar och gjort lite annat kul. Snart börjar skolan för mig. skitskola som ska börja så jäkla mycket tidigare än alla andra. Texten ovan är bara en fin låt, inget att börja grubbla på ;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0