Live in unity

imorgon ska vi vara ute i skogen hela dagen med hela arbetslaget typ. Inte riktigt något jag ser fram emot.. indelade i grupper som lärarna fixat slutar ju bara uselt nästan.. och skogen är inte riktigt min grej. vill inte låta allt för divig men skogen är bara jobbig och de är äckligt med alla kryp osv. och regn lär det ju också bli en hel del imorgon, yay! äsch ska inte verka sur nu kan säkert bli kul :)

förut var jag ute på bäverjakt med mamma och pappa .. hahah . iallafall så har jag några bilder jag tog fast har inte lagt in dom på datan än och orkar inte göra det nu för ska upp tidigt!
sov sött alla söta. och ni som är fula kan ju sova ännu sötare så kanske ni blir något som man faktiskt kan fästa ögonen på nångång :)
åh vädret var så underbart den här dagen. fast de är även mysigt när det regnar/åskar/blixtrar , så länge
man inte tvingas vara ute så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0