Jag glömmer aldrig sånt. Det du är räddast för fast ingen vet det

jag ser igenom allt. jag har dragit dåliga bortförklaringar , jag har ljugt, jag har sagt saker, ja jag har gjort det mesta. kan inte påstå att det aldrig händer att ja gör de nu heller. men jag menar på att jag vet hur
det funkar. hur folk funkar. det är något jag faktiskt är bra på . ocj ja gör de mesta med kallt huvud.
Neeeeeeej nu fan ångra ja mig jag orkar inte skriva cp långt inlägg för de är jobbigt. jobbigt att skriva när man är stressad också. fan vill verkligen skriva något vettigt men hinner inte
stressar sönder mig och de kommer så mycket tankar samtidigt att jag inte
får ihop allting. får så brottom med att vilja skriva ner dom att jag bara tappar allt.
puss jag ska softa nu, kolla bb sen sängen med veronica maggios album spelandes i öronen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0