Det är ju som det är

Photo Courtesy: sweetstuffcalledlove
Photo Courtesy: insomniaticthoughts
jag gillar inte http://lovequotesrus.tumblr.com/ och we♥it sidorna. Eller jo de klart ja gör tar ju bilder
därifrån och så ibland . Men jag tycker de finns så många bilder som e osanna. dom flesta bilderna
har ju en text och oftast om kärlek eller något sånt. Och dom skriver som om de skulle
vara något hemskt och typ jätte jobbigt att behöva gå vidare , som om att man skulle dö av de liksom.
jag tycker de är helt sjukt bra att tvingas behöva gå vidare eller tvingas inför något svårt.
tackar gud för att jag fick görat :) för de är så sjukt bra sen efter,
man lär sig så mycket och nu ler jag bara åt saker som jag en gång vart ledsen över.
nu är jag bara enormt glad över att just jag fått chansen att behöva ta ett steg längre och ett till oh ett till osv.
kan inte få er att fatta , men till alla deppisar, deeeee är sjuuukt bra så sluta va så ledsna över saker
som sen gör er till så smarta personer .

RÖRIG TEXT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0