Cause I saw the end before we'd begun

är så sjukt trött , helt slut i kroppen. ont i fötterna och knäna , illa!
att va i skogen idag var faktiskt kul förutom att man ska behöva bli sur men så de är antar jag :) fick en rätt bra grupp och det var jäkligt tur det. Ibland kan jag inte göra annat än att älska vissa i min klass, så sjukt snälla kan dom vara. kärlek till dom !
efter skolan gick jag på promenad själv runt kvarteret lite
sen satte jag mig ute i regnet oh snackade ett tag me kompis
och drog sedan vidare med några prickar oh softade. trode fan jag skulle somna när ja gick
och kan knappt hålla ögonen uppe nu.
efter jag sagt hejdå till dom iallafall så mötte pappa upp mig
och vi drog till apoteket och köpte lite grejs till min piercing,
kostar inte bara att ha hål utan alla jäkla grejer man ska ha kostar en del dem också ..
hahah :D
detta inlägg tog runt 3 timmar att publicera bara för gjorde en massa saker emellan ja ladda in
bilderna ........
And I still hold your hand in mine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0