So I sit and I realise with these tears falling from my eyes

Nån annan stans, nån annan gång,
men inte här, inte nu , för jag har bestämt mig.

jag börjar bli trött. Har en nybäddad skön säng som får mig att vilja sova nu! kanske ska ta och göra det också?
det är flugor i rummet . myggor,bananflugor, vanlig fluga?. Det är äckligt , jag hatar kryp liksom.
Dumt att jag hade fönstret öppet hela dagen.
jag flippar, på allt idag. Blir så ibland antar jag , när allt är lite huller om buller.
kort stubin och får världens ryck på allt . Men imorgon blir en annan dag ! och
då är ja glad som vanligt! hihi :)

Kommentarer
Postat av: FM photos ☆☆☆

MUMMSFILLIBABBA!!

du får sovsällskap :)

2011-06-11 @ 01:00:35
URL: http://fmphotos.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0