You see right through me, how do you do that shit?

Har nu äntligen valt över alla valen jag hade förut. skönt!


Efter alldeles för lite sömn dom senaste ...hmm.. två veckorna? så känner jag nästan för att gå och lägga mig nu. Har lite ont i huvudet också, så blir nog att kolla på en film iallafall. Eller så måste jag göra iordning mig och dra ut? men det låter så sjukt jobbigt även fast än jag borde pricka av några vänner som jag lovat att träffa !
Nu kom även syster in och fråga om jag ville med och träna... haha. sa nej och kommentaren till det blev: nä vet ville bara kolla om jag hade turen på min sida!
haha jaja.
Kanske ska lära pappa lite enkelt om hur min kamera funkar, så han kunde låna den imorgon när han ska kolla på rally. fast han behöver nog ett stort lycka till om han ska lyckas med bilderna, eftersom han i nuläget aldrig ens hållt i kameran och vet inte vart on/off knappen är. 


Måste bara skriva att isac är bäst också. fastän det inte riktigt e helt sant.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0