invigning av skor


Invigde mina skor idag !
var lite kul för en tjej på stranden i typ 30 års åldern stirra som en jagvetintevad , så blev sjukt irriterad
men sen när jag gått förbi hör jag henne säga till sin kille "ååh vilka fina skor" .
kunde hon inte bara säga det till mig istället för att kolla så surt på mig.
men men det var gulligt iallafall :)
och tjejen på bikbok nästan skrek i hela affären om hur fina shorts jag hade och att tröjan passade jätte bra till osv osv. (hade deras shorts). och får även vara där varenda dag om jag vill... skämt åsido!
Men det var kul iallafall :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ohhhh vilka fina skor!!!!!!!!!!

2011-07-03 @ 18:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0