We say those words , but we can't look into each others eyes


Jag älskar när det regnar! Så galet mysigt.
Sitter i tv-rummet, vi har tända ljus, chips och godis! Kanske kollar på en film snart.
Jag funderar på att gå ut och fota lite , men sen så vet jag inte. Är fett mätt! efter pizzan förut..


I helgen ska jag städa lite, kanske drar till stockholm/nyköping eller något och fixar 2 grejer.
Och ska tvätta massa kläder så allt är rent till skolan börjar, blir så mycket enklare ;)
På söndag lär jag vara med S. Och även då blir det fixa en massa.
Har så jäkla mycket att fixa! Man kan inte tro att jag är stressad eller något för jag gör inte mycket och softar
sjukt mycket. Men mitt huvud, ni skulle bara veta hur mycket jag tänker,fixar,planerar, och shit, de är mycket att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0